2021. október 12., kedd

 


Horoszkóp

– Még fel sem öltöztél?

– Halasszuk el a lakásvásárlást egy másik napra, kérlek. Mondjuk úgy hónapokkal későbbre, amikor minden bolygóállás passzol majd, és az égiek is minket segítenek ebben a fontos döntésben.

– Elkésünk!

– Nézd, mit ír a horoszkópom mára! Olvasd el, ha nem hiszel nekem! Minden sokkal nehezebben alakul, és ez nem véletlen. Meglehetősen rosszak most a bolygóállások, meg a Holdciklus, ráadásul a retrográd Merkúr…

– Kikapcsolnád, és felöltöznél végre?

– Ha nem vagy rá kíváncsi. Én már úgyis elolvastam, amit akartam. Figyelj rám, drágám! Álmaink otthonát keressük, ahol leélhetjük az egész életünket, egy nyugodt helyet a gyerekneveléshez.  Te is azt mondtad, hogy oda kell figyelnünk a részletekre.

– Mint a stabil alapok, száraz falak, vezetékek.

– Elismerem, ez is rendkívül fontos, de nem hagyhatjuk figyelmen kívül a megfelelő bolygóállásokat sem. Ha legtökéletesebb otthont szeretnénk, akkor mindenképpen számításba kell vennünk bizonyos tényezőket, amik segítenek minket.

– Baromság!

– Már az őseink is igazodtak a bolygóállásokhoz, a Hold változásaihoz. Már ők is tudták, mennyire fontosak a külső, rajtunk kívülálló erők, és figyelembe vették mindezt. Ha nem hiszel nekem, nézd meg, neked mit ír a mai horoszkópod. Fogadjunk, abban is az lesz, hogy maradj itthon, ne fogj bele semmi fontosba, vagy valami olyasmi, hogy várj még!

– Menjünk, mielőtt tényleg elkésünk!

– Tessék, itt van én oroszlánom! Azt írja a mai horoszkópod… figyelj! „Most jött el a cselekvés ideje.” Hm. Ezt nem értem, biztos valami turpisság van benne. Olvasom tovább! Figyelsz rám? „Amire oly régóta vágysz, most a tied lehet. Ne habozz! Cselekedj!”

– Akkor menjünk!

– Várj még, drágám! Ezt mindenképpen át kell gondolni, hiszen engem a horoszkópom türelemre int, arra kér, hogy várjam ki a megfelelő pillanatot. Ez most nem a cselekvés ideje. Beismerem, drágám, most egy kissé összezavarodtam, hogy mit is akarnak mondani nekünk a csillagok.

– Mindössze annyit, hogy én tárgyalok, te meg figyelsz. Indulhatunk végre?

 

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban