2020. augusztus 31., hétfő

 

 Örökké...

– Nem mehetek!

Zselyke mentolos rágógumi illatú lehelete csiklandozta a fülemet. Megfogtam a kezét, tenyerembe simultak puha ujjai. Mindig meglepődtem, hogy Zselykének milyen kicsi keze van. Kihúztam a folyosóra, hogy senki ne halljon minket az osztályban.

– Megbeszéltük, hogy együtt megyünk – figyelmeztettem. – Egyszer van nyolcadikos bankettünk.

– Apa nem enged. Azt mondta, tizennyolc éves koromig nem bulizhatok. És fiúkat sem akar meglátni körülöttem.

Odatámaszkodtam a válla mellé.

– Vágom. Akkor… nem találkozhatunk többet? Tizennyolc éves korodig?

– Apa szerint.

Megrándult a szám széle.

– Ez übergáz. Akkor ennyi?

Zselyke óvatosan megsimogatta az arcomat.

– Ha kimászom, megvársz majd az ablak alatt?

Tekintetünk egymásba fonódott.

– Mindig – súgtam.

 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Keresés ebben a blogban